پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118456
دولت تدبير و اميد به هيچ جناح خاصي وابسته نيست
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2961

 

 

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام دکتر محمود علوي صبح امروز در جمع مردم خون گرم شهرستان لردگان در گلزار شهداي اين شهرستان گفت:شما مردم استان چهار محال و بختياري و قوم لر، اين افتخار را داريد که هميشه سرباز وفادار انقلاب و ولايت بوده و هستيد.


وزير اطلاعات با اشاره به اينکه در طول 8 سال تصدي اصلاح‌طلبان، اصولگرايان به حاشيه رفته‌ بودند و در طول 8 سال تصدي اصولگرايان، اصلاح‌طلبان از دور خارج شده بودند، افزود: از اختلاف‌هاي سياسي هيچ عايدي براي کشور به دست نمي‌آيد؛ البته منکر خدمات دولت‌هاي قبل نيستيم اما اين خدمات مي‌توانست با وحدت و رفاقت‌هاي سياسي در چارچوب‌هاي معقول دوچندان شود.

 علوي با اشاره به سخن پيامبر اکرم (ص) گفت: خير و برکت در هيچ سرزميني به وجود نمي آيد مگر در پرتو امنيت ، نشاط و شادابي مردم. و هدف نظام اسلامي اين است که براي مردم عزيز امنيت،  آسايش و نشاط و شادماني را تامين کند.


وزير اطلاعات افزود: امروز وظيفه ما دولت مردان اين است که براي شما مردم امنيت، نشاط و آسايش به وجود بياوريم که ان شا الله با همت،  فعاليت و خدمت گذاري دولت شما شاهد رشد و پيشرفت روز افزون کشور اسلامي ايران باشيم .

علوي اشاره داشت: ملتي به رشد، آباداني، خير و برکت مي رسد که بين آن ملت ايمان پر رنگ باشد. سرزميني که از ايمان برخوردار باشد از همه طرف رزق و روزي به سمت آن کشور سرازير مي شود .


حجت الاسلام علوي گفت: با پايبندي شما مردم عزيز اسلام که به مکتب اهل بيت و ائمه اطهار داريد و در پرتو رهبري هاي دلسوزانه و حکيمانه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) مطمئن هستيم که ان شاالله اين تلاش ها به عزت، سربلندي، کرامت، عمران و آبادي و پيشرفت همه جانبه ايران اسلامي منتهي خواهد شد و در اين چارچوب عمده مشکلات شما عزيزان به ياري پروردگار حل خواهد شد .


وي افزود: جمهوري اسلامي در چار جوب اسلام کار را دنبال مي کند.  اسلام، وظيفه نظام اسلامي و حکومت اسلامي را خدمت به مردم مي داند. وظيفه دولت جمهوري اسلامي اين است که به مردم خدمت کند .

دکتر محمودعلوي بيان داشت: براي دولت تدبير و اميد همه ي جريان هاي سياسي عزيز هستند، چه اصول گرا و چه اصلاح طلب، همه فرزند نظام هستند و همه سرباز ولايتند  و همه بايد در اردوگاه نظام و انقلاب، زير چتر ولايت و پرچم رهبر عزيز جايگاه داشته باشند و به اين آب و خاکشان خدمت کنند. دولت تدبير و اميد وابسته به هيچ جناح خاصي نيست و دولت در خدمت همه ي جناح هاست.

وزير اطلاعات کشور در جمع مردم لردگان افزود: ما بايد در چار چوب راهبردي  که رهبر عزيزمان فرمودند مبني بر جذب حداکثري و دفع حداقلي کار بکنيم. همه کساني که به انقلاب، نظام، قانون اساسي و شخص ولي فقيه اعتقاد و باور دارند خدمت بکنند و کار را پيش ببرند و از اختلاف و تفرقه چيزي نصيبمان نمي شود.

وي به سخن حضرت امير المومنين علي (ع) اشاره داشت: خداوند به هيچ ملتي از رهگذر اختلاف و تفرقه و چند دستگي عزت نداده است اگه عزت مي خواهيم در پرتوي وحدت، وحدت هم زير يک پرچم تحقق پيدا مي کند و آن پرچمي که در راس آن مقام معظم رهبري است و ما زير آن پرچم و در اين مسير حرکت مي کنيم .

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html